środa, 29 października 2014

Siemka ! No to na początku chciałabym Was wszystkich przeprosić za tak długą nieobecność,ale normalnie nie mam kiedy siadać przed komputer i coś zrobić... Bo mam dużo nauki, a to jakieś święta np. było u nas ostatnio nadanie imienia szkole , było megaa dużo przygotowań i wogóle... Nawet w weekendy nie mam jak siedzieć przed komputerem, ponieważ w soboty mam próby, w piątki mam oazę a w niedzielę albo gdzieś jadę albo się uczę... Dzisiaj jedynie znalazłam czas nie wiem jak ale jakoś udało mi się siąść przed komputerem i napisać tego posta, z czego się bardzo cieszę , bo brakuje mi tego. Przez ostatnie prawie nie maiłam lekcji , bo miałam bardzo dużo prób związanych z nadaniem imienia szkole. Normalnie miałam po 1 czy 2 lekcjach. A teraz 6 czy 7 lekcji.. Masakra... Jutro np. też mam taki luźniejszy dzień bo w szkole jest Dzień Języków Obcych a z okazji tego,że moją wychowawczynią jest pani od niemieckiego więc moja klasa musiała dzisiaj to wszystko przygotowywać.Ten post chciałam dodać jutro ale,że jutro mam zbiórkę harcerską to nie mam jak. Następny post może pojawi się w sobotę lub niedzielę, bo jak na razie to nie mam pomysłu co pisać. Miłego dnia ! :*
kurtka-croop spódnica-bazar bluzka-? torebka-chińczyk
:*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz