czwartek, 13 listopada 2014

HEJ WSZYSTKIM ! :)

Heej ! Po pierwsze chciałabym Wam powiedzieć,że teraz posty będą dodawane trochę częściej, a wcześniej nie chciało mi się siadać przy komputerze a po drugie mam trochę nauki.
Teraz nawet nie mam kiedy pójść na zdjęcia, bo jak przychodzę ze szkoły to muszę zjeść ,odrobić lekcje a teraz już o 17;00 jest ciemno. Chociaż na weekendzie mogę zrobić zdjęcie , ale za to nie mam z kim chodzić na te zdjęcia... Ale jakieś tam zdjęcia mam. Dzisiaj nie pisałabym tego posta, bo byłam bym już w Poznaniu razem z moim bratem. Byłabym tam jako wolontariuszka ale nie wyszło.
Ale za to już za nie cały miesiąc jadę do Zakopanego i na Słowację na 3 dni. Byłam już 2 lata temu , było super ! A w tym roku jeszcze więcej jest zaplanowane. A jadę razem z moją drużyną harcerską.
Mam nadzieję,że będzie fajnie tak jak 2 lata temu. Aż nie mogę się doczekać. Następny post będzie  o książce, którą właśnie czytam.Będzie on jutro lub w sobotę.A teraz uciekam się uczyć.  Papaapp :*





Niedzielnaa fotka :)

Mój kochany braciszek. UWIELBIAM ! :*

                                      Miłego wieczoru wszystkim Wam życzę ! :*





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz